Jangan Bertengkar Lagi


sadarkah kau kasih kelakuan kamu
sungguh sangat menyiksa aku
padahal ku beri apa yang kau mau
tapi kau tak mengerti aku

* sakitnya hatiku dengan semua caramu
bila kau terus begini nanti ku bisa pergi

reff:
aku mohon sayangilah
diriku di dalam hidupmu
dan kamu jangan kasar-kasar lagi
dengarlah pujaan hati

aku mohon mengertilah
kita jangan bertengkar lagi
hadapi semua dengan dingin hati
dengarlah pujaan hati

repeat *
repeat reff

aku mohon mengertilah
kita jangan bertengkar lagi
hadapi semua dengan dingin hati
dengarlah pujaan hati

p/s:sometimes kita akan bergaduh jgk, x kira sebaik mana kita dgn seseorg tu, x kira serapat mana kita dgn seseorg tu, tapi klu blh cuba elakkan lah..:D


2 coretan ikhlas:

mizmarmalade said...

Betul tu... I agreed :)
Tamo bertengkar yer.. hehe ^_*

pepol said...

mizmarmalade...yup,jgn gaduh2 ek