Nafsu Durjana

tumblr_l9o013V4of1qzcd3bo1_500

jam menunjukkan pukul 10 malam. malam masih muda. lelaki itu membuka laptop vaio nya. sambil menunggu laptop di "on" kn, lelaki itu mencapai rokok dunhill lalu dinyalakan. terlihat segelas kopi di sisi laptopnya. hidup yg serba lengkap. berjawatan besar, memandu kereta toyota camry dan tinggal di banglo mewah. lelaki dambaan wanita,gelaran selayaknya.

lelaki itu pantas membuka "facebook"nya. lelaki itu membalas beberapa komen dan msj dari skandal2 nya. sedang meneliti beberapa status di "home" facebook nya,lelaki itu tertarik kpd satu pix yg diupload oleh gadis yg sekian lama menjadi impiannya. diamatinya dlm2 pix itu, cantik,sexy,mengancam.

"u bidadari paling cute dlm dunia ni". lelaki itu komen pix tersebut. si gadis yg masih menuntut di ipt dan berusia awal 20an mula membalas dgn komen yg sedikit nakal. "alaa u ni,suka puji i cmtu,bile u nk blanje i?hihihi". lelaki itu mula rasa bergelora, nafsu mula membuak-buak, saat itu, isteri dan anak2 adalah org terakhir berada di dlm fikirannya.

"i sentiasa di sini utk menggembirakan u,esk i bwk u kuar ok?". lelaki itu mula memasang jerat.
"ok u,nanti u contact i ok,u ada kn number i,hihihi"si gadis membalas. lelaki itu terus mencapai iphone miliknya lalu menaip msj yg dipenuhi ayat2 manis. selang beberapa ketika, lelaki itu tersenyum sinis,menandakan jerat sudah mula mengena.

mlm keesokkannya, toyota camry milik lelaki itu meluncur laju menuju apartment si gadis. 5 minit menunggu, terlihat susuk tubuh si gadis begitu menawan disaluti dress merah menyala. rambut blonde dan potongan dress yg seksi di bahagian dada menggiurkan lelaki itu. pintu sebelah kiri dibuka dan si gadis duduk sambil melemparkan senyuman.

lelaki itu membawa si gadis ke mkn malam impian di hotel mewah. saat keluar dari kereta, terpancar kebahagiaan seolah mereka sedang hangat bercinta. lelaki itu mengambil tempat di meja mkn bersama si gadis. mereka bergurau senda,kadang2 lelaki itu cuba menyelitkan lawak berunsur lucah,dasar hidung belang.

selesai menikmati makanan, lelaki itu mempelawa si gadis utk naik ke bilik. atas alasan mahu berehat sebelum pulang ke rumah. mereka berpegangan tangan sambil menuju ke bilik. saat itu, mereka sudah hanyut dilanda asmara, si gadis lupakan keluarga di kg dan lelaki itu lupa akan anak bininya. mereka melangkah ke dlm bilik, dan di saat lelaki itu menutup pintu bilik,kita semua tahu apa habuan yg dinikmati lelaki itu di malam penuh dingin.

p/s:korg nk pegi tgk "Ombak Rindu" tapi xde shawl nk pakai?ha jom cek sini.

12 coretan ikhlas:

CintaZulaikha said...

pandainya reka cerita...suka..

Syira Lokman said...

suke..hehehe smpat lg promote shawl ek :D

pepol said...

cintazulaikha..heheh,cerita merepek je..:D

pepol said...

syira lokman...hehehe,tolong member2..:D

Kimee said...

ppuan yang ikot laki tu pakai shawl kat link tu eh?

pepol said...

kimee..haish,bukan la,tu business member gua,gua tolong promote je,hahaha

NUARAHMAN said...

ringkas dan bermesej~

pepol said...

khairul rahman...yup,itulah matlamatnya..:D

Khuzrin Kamarudin said...

Simple gile modal sang lelaki.. hahaha...

pepol said...

khuzrin kamarudin...hahaha,dgn duit bro,sume blh,haahaha

Eja Razif said...

sebelum tido jalan2 baca cerita milik orang...:P

pepol said...

eja..thanks eja..:D