Kau nk kene maki dgn aku??

mood : konpius
tempat : restoran mamak saujana utama
lagu : Nur Kasih - Yasin & Tiz Zaqyah (Nur Kasih the Movie OST)

gambar langsung xde kaitan

ko nk kene maki ngn aku ke??hohoho nape lak ni pepol,chill la der, nape mrh2 ni, hohoho xde pape sbnrnya, saje je letak tajuk entri gempak cmtu, yup ak baru melalui minggu yg agak teruk, entah ler, bercampur baur perasaan ak, bile dipikirkan blk, emm entah la.

tgk la t,klu ak rajin,ak tulis ape yg dah ak lalui, btw nk bgtau, skunk ni ak demam, huhuuhu time nk final ni la demam plak ek, hopefully cepat la sembuh dan dpt sambung blk stdy, ok la bubbye.

p/s:8hb 5 ni ak dpt jumpa model femes??OMG!!

5 coretan ikhlas:

Datin Tuu said...

study ! mkn ubat and cukupkan rehat!

Azhafizah[フィザ] said...

baru je lepas hadapi situasi macam tu..nak tak nak kene hadap jugak kan..hihi.btw,picture tu cantek..dimanakah?

pepol said...

datin..yup da mkn da..

pepol said...

owh ok thanks 4 ur advice..pix tu kt s.alam..

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.bw here^^
Do visit me @ frommetoyou~
:)