Lirik Lagu Farique Nadzir - OST Hanya Aku Cinta Kau Seorang

Hanya-aku-cinta-kau-seorang1

Kau hadir tanpa ku sedari,
Mengisi kekosongan hati,
Kini kau pergi tinggalkan ku,
Lemas ku dalam sepi......

Hujan yang turun ke bumi,
Membawa rindu yang mengunung,
Kau biarkan ku oh sendiri,
Malam ku tanpa mimpi.......

Mengapa tangan kau lepaskan,
Setelah hatiku kau tawan,

Mengapa takdir memisahkan,
Hanya aku cinta kau seorang,

Mengapa tangan kau lepaskan,
Setelah hatiku kau tawan..

Angin malam bawalah cintaku,
Menghapus rasa rindu.......

p/s:kadang-kadang,ada lagu yang kena dengan apa yang kita sedang lalui

44 coretan ikhlas:

Syakir Rahman said...

stuju sgt... "kadang-kadang,ada lagu yang kena dengan apa yang kita sedang lalui"

ghost writer said...

tambah lagi kita suka pejam mata dan membayangkan sesuatu yang begitu selari dengan lagu yang didengarkan.

pepol said...

syakir..kan2

pepol said...

ghost writer..yup

eva said...

oh puitis nyer hehe

pepol said...

eva..hehehe

AyDaa said...

Aq pun sKe gAk lGu niH !!!

pepol said...

ayda..yeah..

Leoz said...

best ke cita nih?

pepol said...

leoz..bez2

blog-tips-kurus said...

camno nak nyanyi lagu ni??

pepol said...

blog tips kurus..hehehe

reenapple said...

ahhhhh.. tak boleh nk layan cerita cinta saat ini. Hati dan otak aku kosong.. huuu ='(

pepol said...

reenaple..heh nape pulak kosong tu?

Wadi AR said...

balik awal tu pkl bape? saya balik kul 7lebih. tak perasan anda pula

Teenager Housemaid said...

betul3x..

tapi, setakat ni lagu ni xde kena mengena dgn apa yg sy lalui..hehehehe

pepol said...

wadi...sy blk pukul 6,hahaha

pepol said...

teenager..hehehe

ஜ miss klanika ஜ said...

tak suka ngt lagu nie . but lirik boley la ..

pepol said...

miss klanika..hahaha,lirik die bez

LidiaSuraya said...

huhuhuhu tacing laaa tetiba... :(

pepol said...

lidiasuraya..eh mengapakah?

dylla dolly said...

best gila kod lagu niy nan cita dy skali .. :)

pepol said...

dylla dolly..yup,bez2,hehehe

acuk said...

cari2 lirik lagu ni.. tjumpa blog ni. folow skali la. izin copy lirik ye ;)

pepol said...

acuk...thanks follow..:D

acuk said...

same2.. hehew

Anonymous said...

trbek tok,

Norlaily sulamin said...

Sedih dgr lgi ni...bait2 lirik yg indah dn puitis..

Norlaily sulamin said...

Sedih dgr lgi ni...bait2 lirik yg indah dn puitis..

Anonymous said...

suka sgt lagu neh... x taw nape...

Apis Kamarulzaman said...

Saye like lagu ney..... ;-)

nitnot said...

so true. lagi lagi bila kita hayati lirik dia boleh menitiskan air mata secara tak sengaja.

sya-qeem said...

hurmmm kdang2 lagu nie bole melelehkan air mata tnpa kita sedari...kini aty ku berasa hilangkan...

sya-qeem said...

hurmmm kdang2 lagu nie bole melelehkan air mata tnpa kita sedari...kini aty ku berasa hilangkan...

redzuan said...

Lagu mengisahkn tentang hidup aku....sedih..

redzuan said...

Lelaki juga ada airmata~

Anonymous said...

lgu yg mase smbut anivesery tu...apa tajok dia...yg pompuan nyanyi...rmai tgh duk cri lgu tu

Misz Ma said...

I miss him so much..
Hanya doa yang mampu ku kirimkan untukmu..
Wpun ada yg menemani saat ini tak sama seperti dirimu.. :(

Ilham Syahmin said...

memang best la ayat dia

Lorong Hitam said...

lagu ne...mmbuat sy trus rsa sakit dlam jiwa n mngis....
sy rsa mcam tk sngup lgi untk trus brcinta,
slepas break dgan c dia....
:-(

Baby_Love said...

Lirik xabis???
Why?

ashikin said...

dan ini laa yg sy sedang rasa sekarang . setelah sy mencintai dia . dia pergi meninggalkan sy . cinta tanpa restu . :(

Anonymous said...

Aku sedang lalui semua ni . Kembalilah kamu menerangi hidupku semula . Please sayang . Tak sanggup ku lalui semua ini seorang diri