Another 2 Months

Aiyoo...tinggal 2 bulan lg ak kne praktikal..ak dh mula rase bosan ni..dh la next week dh stat puase..lg la b'tambah borink nyer..so kwn2 yg tgh praktikal camne,borink gk ke???

10 coretan ikhlas:

Anonymous said...

bro..
ko baru 2 months duk kat situ.
aq ni smpi tua aq duk kat pjb ni taw..

Anonymous said...

bro..
ko baru 2 months duk kat situ.
aq ni smpi tua aq duk kat pjb ni taw..

-budak terbang-

Ann Zickler said...

ala..kesian nye budak terbang..takpe lah, nak wat camne rezeki anda di situ..saba je lah..
epul aku da carik tempat nak pos, tapi jauh lah..hari ahad ttutup plak tue..camni lah..aku burn pastu aku letak tanpa pos laju..okay..

Ann Zickler said...

ha..sblom aku lupe, ko degree amek aper..?

pepol said...

kpd bdk terbang
mmg seronok lu dpt keje kt situ
bkn ny ad keje sgt

pepol said...

wt la cmne pn kimon
janji ak dpt file2 2
ko amek kos ape???
ak mybe amek health admin or office system...

Ann Zickler said...

aku pon tak tau la nak amek kos per..ingatkan nak amek office system ngan health admin, tapi bile ko dah nak amek course tue aku malas lah..ahahahah..

syed said...

oit rpot mu xsiap lg ni, aku xdok kdt aritu sbb tu aku x bls msg mung, klu dh siap nt aku roger mu blk

izzati suhaila ishak said...

oittt epol skank da tgl lagi 1 bulan setgh je lag...aku x sabar nk bis ni..hahaha

pepol said...

to zatie
hehehe xlame dh nk abes
tinggal sebulan setengah je lg
pasni sttle kn muet n blk dungun anta report