Menipu untuk cinta???

menipu untuk mendapatkan cinta seseorg??ape pendapat korang....blh ke korang terima klu ad org yg wt cmtu??atau ad org yg wt cmtu kt korang???or kat membe korang ke??? emm...menipu untuk mendapatkan cinta dr seseorg sungguh tidak bertanggungjawab sebenarny, menipu itu pn sudah dikira salah ini kan pula menipu hati dan perasaan seseorg bg memastikan die menjadi milik kita, tp itulah yg sedang berlaku kini...emm klu dh ad pakwe pn, tanpa segan silu mengaku xde pakwe lg utk membolehkn diri 2 cr pakwe atau balak yg lain lak... emm klu dh ad awek xnak ngaku lak, atas tujuan blh la cr awek lain lak, blh la pasang lain....tp...yg wt menda2 cmtu x rase b'slh ke??? x fikir ke psl perasaan org lain???cube bayangkan klu org lain yg wt cmtu lak kt korang..mesti rase sakit ati kn??? korang kene ingat, sepandai-pandai tupai melompat,akhirnya jatuh ke tanah jugak, mybe skrg ni blh la korang tipu, tp smpai bile???smpai bile korang blh tipu??
t dh kantoi mula la cr pelbagai alasan n br la nk mintak maaf, emm wktu dh x berguna dh...
lg pn korang kene ingat, menipu ni x berkat,korang akan sentiasa hidup dlm kerunsingan kerana takut tembelang pecah...emm so kpd sesiapa yg penah buat 2, insaf2lah...sebelum t'lambat,kpd yg belum penah buat,jgn sesekali nk cube tau, byk lg benda lain yg korang blh cube tau....

2 coretan ikhlas:

aDdeyla said...

don't know where to put it..you have been tagged. check it out..my blog.!

Andy ionian Zickler said...

love is for everyone dude. So, it's not wrong to share our love. For example..J has a girlfriend names B, and then come C. C is a single and very desperate to get love or maybe sex. So J share his love with B and C, but with B he not having sex because B is his future wife. So with C, he can enjoy his life..with the skills download from internet. -Pray Hell from Him-
-That's a reality, so, gurls watch out, there is lot of guys with this type. Watchout! jage lah diri anda wahai wanita kerana kamu nie penghias dunia. Wekk..korang asyik kene kencing jer. Bodo la..sian pon ade..Sori