Dapatkan Zine 100

zine 100

Assalamualaikum semua, di sini ada satu perkhabaran yang ingin aku khabarkan, aku ingin mengajak kalian untuk mendapatkan sebuah zine yang super awesome yang diberi nama "Zine 100". Zine ini menghimpunkan seramai 100 orang penulis dan bertemakan rokok. Aku juga terlibat di dalam penghasilan zine ini dengan aku menyumbangkan satu cerita. Terima kasih diucapkan kepada saudara Rayhan Ahmad yang memberi peluang kepada aku untuk terlibat sama di dalam projek zine ini. Zine ini akan dilancarkan di JB Writers & Readers Festival bertempat di Johor Bahru pada 16 September ini. Jadi, jika kalian berkesempatan untuk pergi atau berada berhampiran, kalian boleh mengunjungi event ini dan dapatkan zine ini di situ. Mau membaca cerita yang aku tulis? cari sahaja nama pepol dengan tajuk cerita "Empat Perkataan". Untuk pembelian secara online, aku masih kurang pasti, jika ada perkhabaran terbaru, akan aku maklumkan nanti, jika mau tau akan details event ini, klik sahaja pada gambar di bawah.

Poster JBWRF2012

p/s: sedang rewrite "Kenangan di Puncak" versi novel, mungkin akan ada sehingga 30 part, lebih 15 part dari versi blog

0 coretan ikhlas: