Review Lagu : Shila Amzah - Patah Seribu

shila amzah
shila amzah

Assalamualaikum sume,yeah dah lama x update blog dan dah lama x buat review lagu,heheehe
bukan sbb xde lagu utk diriview,tapi kesibukan melanda diri,ok kali ni aku nk review dari shila amzah bertajuk patah seribu. rasanya mostly da tau sal lagu ni,klu x tahu,giler looser. ok pada aku la,akhirnya shila amzah jumpa lagu yg betul2 sesuai dgn die, sblm ni die mmg ada lagu2 laen tapi siyesly lagu2 tu langsung x melekat pada aku, dan x bpe sesuai tuk die,sbb tu la even die da lama menyanyi,tapi nama die x meletup cm penyanyi aku, tapi lagu patah seribu ni siyesly mampu tuk naikkan nama die, sebuah lagu yg jujur,lirik yg sgt bermakna dan mybe sgt dekat dgn certain people,so jom layan shila amzah - patah seribu.

Walau kau tiada di sini
Ku tetap ingat semua pesanmu
Ku hidup seolah-olah kau masih ada
Bisikan kata kepadaku

Bilakah kau akan utuskan surat buatku
Aku terus menunggu tibanya kata cintamu

oh.. patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Biar pergimu tanpa relamu
Namun hatiku tetap rasa
Kejamnya kau meninggalkanku dengan nota-nota
Cinta buat kita berdua bila kan ku bisa menerima ketiadaanmu
Kan ku bakar semua hapuskan semua kenangan

Patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Sayangku mohon padamu
Segera tinggalkanku
Pergilah kau ke tempat yang kau tuju
Pasti ada hikmah buatmu dan juga buat diriku

Pergilah…

p/s:klaka tgk ad org tu nk tiru aku pakai jersi jgk,pui...

2 coretan ikhlas:

nienaryonie said...

suka dengar suara shila jugak. nice!

pepol said...

niena...hehehe,yup