Bertunang


Alhamdulillah....pada hari raya ketiga aritu,telah selamat berlangsungnya majlis pertunangan aku..ehh ooppss bukan pertunangan aku,tp pertunangan kwn baek aku..iaitu mazwan mohd mazlan dan pasangan nya khairunisa bt. shafie...emm dua2 nya membe baek aku since sek. meng. lg...especially mazwan...die la bez fren ak time sek dlu...ape yg buatkan kiteorg jd bez fren mybe sbb kiteorg dua2 mmg suka wt lawak bodoh..hehehe..lawak je bodoh tp orgnya x bodo...hehehehe...berbalik kpd cite tunang td..dieorg sbnr nya da lame kapel..emm klu xsilap dieorg kapel start form 4...emm until now...mmg da lame dieorg kapel n dah mcm2 yg dieorg lalui...so dgn termeterai ngn ikatan pertunangan..kini dieorg da semakin hampir tuk mengikat tali perkahwinan plak...ak b'harap sgt yg dieorg akan berkahwin satu hari nanti...dieorg dua2 ni kwn baik ak dan ak nk sgt tgk dieorg hidup bahagia..klu dieorg bahagia aku pun turut tumpang bahagia...huhuhu...kpd Mazwan..sy doakan awk bahagia dan bertemu jodoh ngn khairunnisa..Aminnn...(aku bile plak nk b'tunang?????)

0 coretan ikhlas: