Aku org yg tepat utk DiA????


adakah aku org yg tepat untuk dia?? adakah aku org yg sesuai utk dia?? adakah aku milik dia?? adakah aku diciptakan utk dia?? adakah aku jodoh dia?? adakah aku ditakdirkan utk dia?? aku keliru..sungguh keliru....ptt kah aku mengungkap rasa syg ku kpd dia?? apakah dia yg t'baik utk aku?? atau ada yg lebih baik di luar sana yg menanti aku?? apakah dia sanggup utk menerima aku?? apakah aku yg terbaik utk dia?? layakkah aku utk bersama dia?? mampukah aku utk membahagiakan dia?? mampukah aku menghadirkan senyuman utk dia?? mampukah aku menceriakan hidup dia?? mampukah aku menerima segala kekurangan dia?? jika semua ny mampu aku penuhi, adakah aku org yg tepat utk DiA??? atau ade org lain yg lebih sesuai utk dia??
yg mampu memberikan apa yg aku tidak mampu berikan??? sesungguh nya aku keliru... aku masih keliru....keliru mencari jawapan...adakah aku org yg tepat utk dia????????

1 coretan ikhlas - Add Yours

fhana hunnae said...

ikutlah gerak hati..deria ke-enam yang tuhan anugerahkan utk kita....when the sign from the sky said to u...then ..it will! just percaya pada diri sendiri..usaha..n tawakal ^_^ insyaALLAH